Asiakaslähtöinen palvelu sai Mikko Tukosen sijoittamaan VALO Hotel & Workiin

“Harkitessani vielä sijoitustani, SSA:n yksi omistajista, Hannu Holma, otti minuun yhteyttä ja kävi läpi minun kanssani VALO-sijoitusta. Se kertoo mielestäni hyvästä asenteesta SSA:lta, että yrityksen johto käyttää aikaansa asiakkaiden palvelemiseen! “, Mikko kertoo.

Mikko Tukonen on toiminut yrittäjänä vuodesta -85 lähtien. Pääsääntöisesti Mikolle yritysmaailma on tullut tutuksi palvelualalta ja palvelusektoreilta. Tällä hetkellä hän työskentelee toimitusjohtajana BNI Finlandissa sekä toisessa yrityksessä hallinnollisissa tehtävissä.

Viime vuosina Mikko on alkanut sijoittamaan kiinteistösijoituskohteisiin myös oman yhtiönsä kautta. VALO Hotel & Workista hän kuuli ensimmäistä kertaa kaveriltaan Ilkka Honkoselta, joka on Mikon luottokaveri sijoitusasioissa.

“Ilkka kehotti minua tutustumaan hotellin toimintamalliin, joka on vähän erilainen malli kuin normaalissa asuntosijoittamisessa“, Mikko kertoo.

“VALOssa on hyvin selkeä ja ymmärrettävä konsepti. Siinä on mietitty hyvin tarkkaan asiakkaan näkövinkkelistä miten se toimii. Se on uudenlainen sijoitusratkaisu ja seuraan uteliaisuudella hotellin toimintaa. Asiakkaille tiedottaminen on ollut erittäin hyvää. “ Mikko jatkaa.

Palvelualttius vahvisti sijoittamaan

“Erinomaisen hyvää mielestäni oli se, että ostavaa asiakasta palveltiin hyvin. Harkitessani vielä sijoitustani, SSA:n yksi omistajista Hannu Holma otti minuun yhteyttä ja kävi läpi kanssani VALO-sijoitusta. Se kertoo mielestäni hyvästä asenteesta SSA:lta, että yrityksen johto käyttää aikaansa asiakkaiden palvelemiseen! “, Mikko kertoo.

“Onhan tämä myös mielenkiintoinen ja uusi kohde. Päällimmäisenä syynä itsellä oli kuitenkin oman yhtiöni nettovarallisuuden kehittäminen “, Mikko kiteyttää.

Hotellin toiminta kiinnostaa

VALO Hotel & Work on täysin uudenlainen hotelli, joka toimii päivisin työtilana. Mikko kertoo, että todennäköisesti hotellin käyttäminen tulee olemaan hänellä aika vähäistä. Hän arvioi, että 5-10 kertaa vuodessa voisi olla majoitustarpeita.

“Mielestäni tällaiset kaikki uudet ideat ja toimintamallit ovat oikeastaan myynticaseja. Hotellin markkinointi on hoidettava niin, että siellä on asiakkaita sekä palvelulupaus lunastettava, niin menestys on taattu. Tyytyväiset asiakkaat markkinoivat hotellia eteenpäin “, Mikko miettii.

“Mikään liiketoimintahan ei ole koskaan helppoa. Toimivan johdon on otettava pienimmätkin haasteet käsittelyyn ja ratkaistava ne. Minun käsitys SSA:sta on, että he ovat nöyriä ja ammattimaisia ja heillä on tarkoitus olla markkinoilla aivan eliittiluokassa. Uskon, että kaikki sujuu hyvin”, Mikko kiteyttää.